O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

To co ja lubię najbardziej czyli... LUMPEKSOWE ŁOWY






No tak, znowu się zaczyna- człowiek odłoży trochę pieniędzy w portfelu i cieszy się, że jest oszczędny i zaraz po tym napotyka szyld z wielkim napisem „ DOSTAWA TOWARU” i już szlak pieniądze trafia.
Ale jak to mówi moja teściowa, największy katowicki łowca- przynajmniej nie kupujemy po „ normalnych sklepach” ( czyt. drogich).

Chyba nie ma sensu pokazywać moich zdobyczy, które zdobywam już od ponad 3 lat ale to co na bieżąco mnie skusi- dlaczego nie?

Ostatnio skromnie, ale to jedynie z braku czasu i szczerze mówiąc pieniędzy- było dużo ciuchów na których widok raczki świerzbiły ale niestety ciucholandy zaczynają się cenić.

1.Koronkowe body- polowałam i upolowałam- 2 zł









2.Sukienka w kwiatki atmosphere – rozmiar nie ten, ale teściowa przerobi :)





3. Skórzane kowbojki 12 zł


4. Pasek - 3 zł

3 komentarze:

  1. body rewelacyjne.. i za taka cene? az nie chce sie wierzyc !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ubranka łowy udane....niestety też tak mam jak jestem w takim sklepie ... i ceny takie niskie...w mojej szafie pełno takich upolowanych łaszków, szafa już pęka w szwach ale co tam zawsze się może przydać :) no i jak coś wpadnie w oko szkoda nie wziąć Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń