O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

wtorek, 9 sierpnia 2011

Okrycia wierzchnie na jesień- alternatywa dla ubogich :P





Jesień zbliża się do nas nieubłaganie i coraz cześciej daje o sobie znać. Z tej okazji postanowiłam przejrzeć trendy jesień/zima 2011 kolekcji H&M.

Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że to co mam w szafie jeszcze z mody nie wyszło.
Oczywiście wszystko zakupione w SH.



KAMIZELKA- jestem typem zmarzlaka i nie przepadam za nimi, ponieważ zawsze jest mi zimno w ręce.






H&M 149,90
SH AMISU 12,50


KRÓTKI PŁASZCZ czy może fachowo się to jakoś inaczej nazywa? Ja swój upolowałam na wagę za niecałe 12 zł( GAP)





PŁASZCZ TULIPAN-Akurat w tym zdjęciu chodziło mi głównie o kolor niż fason płaszcza. Styl tulipan nie jest odpowiedni dla osób z moim niskim wzorstem, które w dodatku nie lubią chodzić na obcasach.









PŁASZCZ H&M 199ZŁ

MÓJ SH NA WAGĘ OK 20 ZŁ TOP SHOP

TRENCZ, ponadczasowy, na każdą okazję i w różnych kolorach. Posiadam dwa fasony: ciemniejszy jest bardziej rozkloszowany u dołu, a jasniejszy węższy ale za to zapinany na zamek i guziki.






H&M 149,90

CIEMNIEJSZY 75 ZŁ NA TARGU

JAŚNIEJSZY 17ZŁ W SH GINA BENOTTI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz