O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Lumpki i moje dzieło :)


Po spełnieniu wszystkich obowiązków, dzielnie wywalczyłam swój dostęp do komputera.

Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona z moich łowów, bo byłam w paru lumpeksach w których zawsze można było coś znaleźć a teraz pustki.

Ale nie przedłużając, oto co znalazłam:


Spódnica z paskiem- w końcu znalazłam coś z wysokim stanem co trzyma się na moim pasie. Niestety mam odwieczny problem za wąskiej talii ( tak to również może być problem) 9zł


Bluzka ta na pierwszy rzut oka wygląda jak z babcinej szafy, do tego jest to oversize więc nie wygląda zachęcająco, ale uwierzcie piękny kolor, super przewiewna, świetnie wygląda włożona do środka jeansów lub spódnicy . Guziczki zmieniłam- jak myślicie dobrze to wygląda? na wagę 1,98 zł

Materiał pozostawia wiele do życzenia. H&M 5zł


Na zdjęciu nie mogłam uchwycic fasonu tych spodni, nie jestem do końca przekonana ale brakuje mi eleganckich spodni w mojej szafie. Zara 9zł

Te zaś wyglądają na wielkie na zdjęciu,a wcale takie nie są. Świetny materiał, świetna firma i cena mnie urzekły.

Mango 5 zł


No i wam musiałam się pochwalić :) Nie jest to ciuszek z lumpeksu, ale przerobiona sukienka którą dostałam. Ja krasnoludek- dostałam sukienkę po Pani która miała 180 cm wzrostu więc była mi ona do kostek. Maxi dresses w modzie ale to nie dla mnie :) Więc skróciłam sukienkę do rozmiaru bluzki, a że było mi jakoś pusto na środku z odciętej cześci zrobiłam żabotowe cacko :) jak wam się podoba?





3 komentarze:

  1. wow nieźle ja tam nie byłabym przekonana co do pierwszej spódnicy :) reszta ok podziwiam przerobioną bluzkę jest świetna chociaż czerwonego nie znoszę, spodnie z zary chyba skądś znam - mam takie w szafie, chyba że to nie ten model, na zdjęciu tak dobrze nie widać, bluzka z babcinej szafy jak napisałaś - spodziewałam się czegoś gorszego przejechałam w dół i powiem Ci że super kolor, a faktycznie jak sie wsadzi w jeansy nabierze smaczku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica na pierwszy rzut oka robi wrażenie " rozpoczęcie roku w 1 kl. podstawówki" ale po założeniu jest ok:) A bluzka jest koralowa i jest jedyną rzeczą ( oprócz płaszcza) w czerwonym odcieniu w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulalalala zdolne z ciebie stworzonko zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń