O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

wtorek, 16 sierpnia 2011

Najwierniejsi przyjaciele naszego życia czyli zwierzaki :)




Co tu dużo pisać- po prostu najważniejsi i nieodzowni członkowie naszych rodzin i serc.
Każdy z nas miał, ma lub ma zamiar mieć jakiegoś pupila, obojętnie czy to jest pies, kot, chomik czy rybka .
Najwierniejsi, najbardziej oddani towarzysze, którzy zawsze są przy nas w potrzebie. Swoją pocieszną mordką są w stanie wywołać uśmiech na naszych twarzach- przy nich zapominamy o smutkach dnia codziennego.

Przedstawiam wam Borysa. Borys jest już dorosłym mężczyzna rasy Owczarek Niemiecki Długowłosy. Chociaż problemów zdrowotnych z nim jest co nie miara i tak go kochamy. Bo kto usłyszy domofon jak nie on ( ja mam z tym problem) kto obroni przed Panem Kloszardem proszącym o papierosa.

Borysek jest też również nazywany naszym synem :) bo jak widać do niedawna Hania była z nim równa wzrostem :)
















A jakich pupilków można wypatrzeć u Was w domu? Udostępniajcie zdjęcia swoich zwierzatek na fb w profilu Misz Masz :)





2 komentarze:

  1. oo Boże jaki cudowny, zaraz się chyba popłaczę ;) przypomina mi Cywila (co poniektórzy może kojarzą ten serial)

    OdpowiedzUsuń