O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

środa, 17 sierpnia 2011

Tunika pocieszycielka


Dlaczego pocieszycielka? Bo wczoraj znalazłam piękne nowe koturny, które były minimalnie za duże. Pewnie gdyby były zamknięte, to problem rozwiązałabym szybko wciskając troszkę waty w czubek, ale że to sandały- nie miałam wyboru, jak odłożyć je na miejsce:(

Przymierzałam również spódniczkę z Top Shopu , ale miała ona wysoki stan i jakoś nie miałam parcia, że musze ją mieć.

Zakupy wyniosły mnie 20 zł : tunika, misio, piżamka i spodenki. Bo podczas gdy mamusia grzebała w ciuchach, dziecko też nie próżnowało i znalazło coś dla siebie :)









A oto spódniczka, której nie kupiłam. Wam się podoba?




zdjęcie pożyczone z aukcji internetowej allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz