O mnie

Katowice, ślaskie, Poland
A co tu pisać- trzeba poznać :) Zajmuje się modą, stylizacją paznokci oraz matkowaniem. Mój blog jest jedynie częścią bloga Misz Masz - wejdź na fb i polub to!

sobota, 3 września 2011

Zakupy, remont i zawrót głowy :)

Ogólnie ostatnio dużo się u mnie dzieje: szkoła, posłanie małej do przedszkola i remont kuchni.


Wczoraj byłam na zakupach „nowo katalogowych” w Ikeii i postanowiłam pochwalić się wam co kupiłam i jakie promocje można znaleźć.




By rozweselić szarość mojej kuchni wybrałam zielony kolor. Do zielonej farby potrzebne były zielone dodatki:

konewka 3,99

Łapki kuchenne 4,99

Ściereczki do garnków 8,99

Osłonki doniczek 5,99 sztuka








Dla małej Żabol na zabawki:) 25,99




Duża plasitkowa rama 14,99



Pled mozna znaleźć w kolorach czerwonym, zielonym i czarnym: 9,99
Ręcznik( również rózne kolory) 6,99







Reling ze stali nierdzewnej przeceniony z 32,99 na 8,99 w Rossmannie




W Carrefourze znalazłam przyrządy kuchenne do relingu za 2,99 sztuka




Borys wraz z nami kładzie kafelki i przeszkadza, żeby czasem nie wyszło prosto.




No i na koniec muszę się pochwalić obrazem mojego autorstwa:)




3 komentarze:

  1. Nie, Borys nie przeszkadza, on pomaga! Nie widzisz jak ładnie uklepuje i obciąża płytki, żeby się nie odklejały i były idealnie poziomo :D

    PS. Ostatnio malowałam framugi w drzwiach, Fiona oczywiście mi pomagała, używając swojej kudłatej pupy i uszu jako pędzelka... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabys widzieć jaka jest barykada zrobiona zeby on sie tam nie dostał :P a ile przekleństw jak Borys P. na kafelki wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No w sumie to się nie dziwię, kawał psa :D. Na pierwszej fotce ma minę jakby chciał powiedzieć "nie wyganiajcie mnie, jestem grzeczny" :D

    OdpowiedzUsuń